Home Nieuws Aanmelden, u bent hier al. foto video links

Aanmelden.

Geef u via het digitale formulier nu op voor de Motorenshow Delfzijl als exposant.
Klik op de afbeelding hieronder!
Aanmeldingsformulier Motorenshow Delfzijl

of klik hier voor het formulier.

Lees deze beschrijving goed door.
1/Open het aanmeldingsformulier en vul het zo compleet mogelijk in.
Uw Naam, adresgegevens, telefoonnummer en emailadres zijn natuurlijk van belang.
Indien het nodig is zullen wij contact met u opnemen. (verder wordt er niets gedaan met uw emailadres)

2/U kunt aangeven op welke dagen u komt, ook dit is natuurlijk belangrijk om een goede indeling te maken.

3/Aanmelden van uw historische spullen liefst afzonderlijk en met relevante gegevens.
Geef bij een Oldtimer trekker op: merk, bouwjaar, vermogen, bijzonderheden ed.
Geef bij een stationaire motor op: merk, bouwjaar, vermogen, afmetingen, gewicht, bijzonderheden ed.
Geef bij een Oldtimer auto op: merk, bouwjaar, vermogen, afmetingen, gewicht, bijzonderheden ed.
Geef bij een Historisch werktuig/machine op: merk, bouwjaar, vermogen, afmetingen, gewicht, bijzonderheden ed.
U kunt in een aanmelding vier verschillende items aanmelden. Heeft u meer dan kunt u eventueel nog een 2de aanmelding doen met nog vier items.

4/Vul in of u met 1, 2 of 3 mensen komt.

8/U ziet hier een vakje met een code, neem deze code over in het vakje direct onder deze code.

9/Bevestig uw aanmelding door op de knop VERSTUUR te klikken

De site www.bronsstichting.nl heeft de volgende belangrijke kernwoorden:de Appingedammer bronsstichting zet zich in voor het behoud van de bronsmotorenfabriek en de vele bronsmotoren die er nog zijn, De bronsmotor is met zijn verstuiverbakje eenvoudiger dan de dieselmotor en werd gebruikt als stationaire motor en scheepsmotor in de kustvaart, binnenvaart , industrie maar ook in gemalen. Dit historisch erfgoed willen we goed bewaren en daaraom hebben we een bronsmuseum in de oude bronsmotorenfabriek opgericht. Het bronsmotorenmuseum begint al een echt museum te worden in Appingedam, langzaam komen er meer stationair en scheepsmotoren binnen die draaiende gemaakt worden. Ook zijn er activiteiten in de vorm van open dagen, motorenshow en motorendagen waarbij u ook het behoud van de bronsmotor kunt steunen door donateur te worden of door funartikelen zoals speldjes, boeken, vlaggen, wimpels of zelfs brons groene verf kunt kopen. Dit alles voor het behoud van de bronsmotor, bezoek ons museum , winkel en bronsarchief dus eens. De site www.motorenshow.nl is een onderdeel van www.bronsstichting.nl en heeft als doel om info te geven over het jaarlijkse grote motorenevenement in Appingedam. De Historische Motorenshow Appingedam is een jaarlijks terugkerende activiteit bij de bronsmotorenfabriek te Appingedam. Lees hier hoe u kunt inschrijven en bekijk de foto's van de vorige show.